Zelf je huis schilderen

corporate identity

Hoewel niet gerealiseerd, het ontwerp stond er

Zelf je huis schilderen was een concept dat is ontwikkeld door een achterhoekse ondernemer en een grote verfproducent in (België) om meer naamsbekendheid te krijgen voor het Belgische verfmerk in Nederland. Uitgangspunt was dat er adviseurs aan huis komen die je kleuradvies geven, ze rekenen de hoeveelheden verf die je nodig hebt uit. Je verf, inclusief benodigde materialen worden thuis bij je afgeleverd en je kunt aan de slag. Nooit meer verf over en een kwaliteitsproduct geproduceerd in de regio.

Er werd een positioneringsplan gemaakt en er werd marktonderzoek gedaan. Daarna ontwierp ik alle elementen die nodig waren om een eerste start te maken, van logo tot Facebook campagne. Klant was enthousiast en er werd een begin gemaakt met het plan. Covid gooide roet in het eten, de stekker werd eruit getrokken en helaas is het concept niet verder uitgerold, maar nog steeds ben ik trots op dit ontwerp.

TOEPASSINGEN VAN DE HUISSTIJL